A) ȘCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA CISLAU, județul BUZĂU, organizează concurs pentru ocuparea unei funcții contractuale vacante în conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: ÎNGRIJITOR (0.75 NORMĂ) +MUNC1TOR III- (0.25 NORMĂ)
NIVELUL POSTULUI: funcție de execuție
COMPARTIMENT: Personal nedidactic
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: determinată, pe perioada concediului medical al titularului postului
B) Condițiile generale și specifice de participare:
Condițiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform ari. 15 al Regulamentului - cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnat definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășură activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin. (I) lit. h).
Condițiile specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului, sunt:
1. Studii medii și calificare fochist
2. Vechime în muncă de cel puțin 3 ani;
C) Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului - cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă,a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, extras din R.E.V.I.S.AL. care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau. după caz. extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la ari. I alin. (2) din Legea nr. I 18/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la ȘCOALA GIMNAZIALĂ COMUNA CISLĂU la compartimentul secretariat, telefon:033740l013, persoană de contact: Bărăgoi Cristina Emilia, e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
D) Calendarul de desfășurare a concursului:
CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI
NR. CRT. |
Data /Perioada |
Procedura /Activități |
1 |
18.01 1.2024 |
Afișarea anunțului |
2 |
19.1 1.2024-22.11.2024 Intervalul orar 9.00-16,00 |
Depunerea dosarelor |
3 |
25.1 1.2024 Ora 10.00 |
Selecția dosarelor participanților la concurs și afișarea rezultatelor |
4 |
25.1 1.2024 orele 11.00-15.00 |
Depunerea contestațiilor privind rezultatele selecției dosarelor |
5 |
25.1 1.2024 Ora 17,00 |
Afișarea rezultatelor după contestații |
6 |
02.12.2024 Ora 8.00 |
Concursul pentru ocuparea postului - PROBA SCRISĂ |
7 |
02.12.2024 Ora 1 1,00 |
Afișarea rezultatelor la proba scrisă |
8 |
02.12.2024 Orele 12,00-13,00 |
Depunerea contestațiilor |
9 |
02.12.2024 Ora 14.00 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor la proba scrisă după contestații |
10 |
02.12.2024 Ora 14.30 |
Concursul pentru ocuparea postului - PROBA PRACTICĂ |
II |
02.12.2024 Ora 15.30 |
Afișarea rezultatelor la proba practică |
12 |
02.12.2024 Orele 15,30-16,30 |
Depunerea contestațiilor |
13 |
02.12.2024 Ora 17,30 |
Rezolvarea contestațiilor și afișarea rezultatelor Ia proba practică după contestații |
14 |
02.12.2024 Ora 18,00 |
Afișarea rezultatelor finale ale concursului |
E) Bibliografie și tematică:
Bibliografia la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de Muncitor II , normă întreagă:
1. Legea nr. 319/2006 privind sănătatea și securitatea în muncă;
2. Legea nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor;
3. Legea nr. 477/2004 privind Codul de conduita a personalului contractual din autoritatile si instituțiile publice
4. Prevederile Regulamentului de Organizare și Funcționare a Unităților de învățământ Preuniversitar.
5. Ordinul nr. 1955/18.10.1995 pentru aprobarea Normelor de igienă privind unitățile pentru pcotirea, educarea și instruirea copiilor și tinerilor cu modificările și completările ulterioare (fără art. 17)
6. Ordinul M.S. nr. 1225/24.12.2003 privind aprobarea Metodologiei pentru organizarea și certificarea instruirii profesionale a personalului privind însușirea noțiunilor fundamentale de igienă, cu modificările și completările ulterioare;
7. Legea nr. 132/30.06.2010 privind colectarea selectivă a deșeurilor în instituțiile publice;
8. Legea nr. 53/2003- Codul Muncii - republicat, cu modificările și completările ulterioare- ’’Răspunderea disciplinară”
Tematica la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant de Ingrijitor(0,75 normă) + Muncitor 111(0,25 normă):
Noțiuni fundamentale de igienă;
Reguli de efectuare a curățeniei în instituțiile de învățământ;
Metode de dezinsecție și dezinfecție;
Securitate și sănătate în muncă și P.S.L;
Răspunderea disciplinară:
Codul de conduită a personalului contractual.
Defecțiuni, incidente, avarii la central termică.
Informații suplimentare se pot obține la numărul de telefon 0337401013,
la adresa de e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
persoană de contact: Bărăgoi Cristina Emilia având funcția de secretar.